Oumbärlig!

Mammas syster pysslar lite med böcker pà fritiden.

Sà ibland fàr Mamma smakprov pà sàna där böcker man kanske inte visste att man behövde.

Men som visar sig snabbt vara oumbärliga.

Senaste tillskottet i hyllan är en bok om att laga mat tillsammas.

Laga mat tillsammans, heter den ocksà.

Ingen falsk marknadsföring där inte.

Man fàr vad man tror.

Liksom.

Leonel & Mamma tog sà tag i en ny mat-rutin.

Att laga mat tillsammans alltsà.

Vi är lika duktiga som originalet.

Minst.




Kommentarer
Postat av: Millan

Det dar verkar vara en bok som jag faktiskt behover! Pa allvar! Mina barn vill alltid vara med och fixa i koket. Vi byggde tom en egen liten kokshorna till dem i koket. Men inte vill dom leka dar med sin Briospis inte! Som Nils sager: Den funkar ju inte.. Sa darmed behovs lite recpetideer pa mat att laga ihop.

2011-09-15 @ 13:39:32
URL: http://nilsandsofia.wordpress.com
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Jätteduktiga. Ser ju precis ut som på bilden. Bra är det om det blir lite kvallitetstid med sonen också. Jag och min brukar alltid bli osams. Står det något i boken om hur man hanterar det?



Hälsningar

Yohanna

2011-09-16 @ 12:55:39
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra att boken kommer till använding! Heja Leonel! Puss M

2011-09-16 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0