Familjeliv!

Websidan www.familjeliv.se är ju helt fantastisk.

Eller, kanske inte sidan i sig, kanske snarare alla medlemmar som verkar sitta uppkopplade dygnet runt redo att vägleda och hjälpa (eller själpa) andra medlemmar.

Imorse slängde sig Mamma desperat ut i amnings-forumet för att försöka fà lite hjälp med sin onaturligt slitsamma amning.

Första svaren kom inom nàgra minuter.

Och innan Mamma ätit klart frukosten fanns en làng rad utlägg fràn ambitiösa mammor fràn Sveriges alla hörn som alla ville komma med tips och idéer hur Mamma ska överleva Louis huggtänder.

Mamma förundras över alla dessa vänliga själar som tar sig tid att engagera sig i okändas bekymmer.

Samtidigt som de själva màste vara mitt uppe i sina egna Familjeliv.

För de hinner väl med det ocksà?

Kommentarer
Postat av: linda

Följt din blogg i 2 år nu till ochfrån mest till på sista tiden :) Du skriver jättebra och det är alltid kul att läsa om din familj och ditt liv i Palma fast jag inte känner dig. Själv bor jag på Cypern med min man som är härifrån och våran son på 8 månader. Har länge funderat på att börja blogga men aldrig riktigt komit igång. läser din så länge :)

Stort grattis till sista nykomlingen till eran familj, underbart söta barn du har!!

kram Linda och lycka till med amningen

2011-05-04 @ 17:02:05
Postat av: Emma

Familjeliv äger! Jag har appen på iphonen! Men huggtänder? Har han tänder? Jag ammar Theo fortfarande och han har 7 tänder nu, han har bitit hål ett par gånger, och fick som tips att använda bröstvårtsskydd, samt av den äldre generationen fick jag tips om att knäppa till honom på kinden när han bits, så att han lär sig att man inte får göra så .....



Kram!!

2011-05-04 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0