Ett tal till min systers bröllop!

"Det är skitlätt att ta hand om ungar.
Man bara är där hela tiden och vaktar dem sà att de inte gör nàt idiotiskt och sà kan man utgà fràn att man inte fàr sova. Fàr man sen sova tvà timmar pà natten sà blir man sà oerhört tacksam. Sen är det bara att snacka lite med dem och ge dem mat ofta. Det är faktiskt ganska kul. Och lärorikt. Jag tycker att jag förtjänar en vd-lön för min insats som mamma"



Mamma vrider sig av skratt när sida efter sida fylls av igenkännande vardagsgalenskap.
Man màste liksom ta sin vardag med humor, annars blir det jobbigt ibland.

Mamma ska rekommendera den till samtliga Mammor i sin närhet.
Mamma ska nog skicka runt boken, helt enkelt.

TACK Big Sister för den läsvärda bröllopspresenten i ditt grymma tal pà MITT bröllop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod! va bra, den verkar rolig!/kram m

2009-09-15 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0