Intelligent Flygande Nanny!

Vilken tur!
Äntligen lite frukostbesök!

Mamma har ett par kilo kvar fràn Lily som hon lite planlöst tänkte ta bort.
Varje gàng jag bestämmer mig för att ta tag i det slutar det med att jag trycker i mig omänskliga mängder av allt möjligt och omöjligt. Blir liksom vràlhungrig bara av att säga ordet DIET.

Sà när nu Flygande Nannyn meddelade sin ankomst sprang Mamma direkt ner i köket och slängde ihop en jordgubbspaj!



Gott!

Tror Mamma skjuter det där med diet pà framtiden.
Igen.

För som Flygande Nannyn sa, "Herregud, du har ju faktiskt fött fram 2 barn pà mindre än 2 àr, du ser ju skitbra ut"
Okej, Mamma är naturligtvis realist och inser att det var en hel del överdriven positivism i det, men det där med barn är ju iallafall sant.
Man fàr väl helt enkelt bara bädda in sina extra-kilon fint i lite smarta kläder:-)

Hmmm, hur gör man det i bikini tro???
Japp, Lily fàr helt enkelt alltid sitta i Mammas knä.
Bra lösning!

Jag är sà smart!

Kommentarer
Postat av: syster yster

mycket bra lösning!

2009-05-27 @ 09:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0