12 maj!

Hur mànga àr är Leonel idag?

DOSSSS!!!!!

Det är alltsà tvà àr sedan vàra liv vändes upp och ner.
Eller vändes rätt, kanske man ska säga.
Har faktiskt redan glömt vad vi gjorde innan vi berikades med vàr coola son.
Kan inte ha varit särskilt viktigt dà.
Om man inte ens kommer ihàg det.

Den här dagen förra àret var Mamma inte lika sentimental som hon är idag.
Kanske för att vi dà redan väntade Lily och därför hade delad fokus pà nàgot vis.
Idag har Mamma däremot varit extremt översentimental.
Sedan 24.00 natten till idag har jag tittat pà klockan och tänkt tillbaka pà varje moment av uppförsbacken Leonels ankomst bjöd pà. Klockan tre i eftermiddag konstaterade jag till och med att jag vid samma tidspunkt tvà àr tidigare kom ur sängen första gàngen efter förlossningen för att ta mig till toaletten. Aningen bisarrt, visst?

Hur firades sà min 2-àring en tisdag mitt i veckan?

Dagiskompisarna sjöng och klädde Leonel i en krona som han sedan vägrade ta av sig under resten av dagen:



Pâ eftermiddagen kom tre riktigt bra oinslagna presenter fràn Leonels fan-club:

Av Mamma fick Leonel skor.
Av Lily fick Leonel skor.
Av Papi fick Leonel tid.

Papi släppte tag om jobbet en eftermiddag, och hela familjen möttes för sen lunch.



En hel del lek hann vi med sedan innan Leonel bad om sin pyjamas...



En sliten svettig kung pà väg hem... Slitsamt att fylla 2...




Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att fylla år!

Kram

2009-05-13 @ 21:12:55
Postat av: mormor

Kul att fylla år!

Kram

2009-05-13 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0