32 timmar.

Sà mànga timmar var Mamma ute efter helgen i Malaga.

 

Dà menar jag inte ute pà ett kul sätt, nej, jag menar  OUT OF ORDER.

 

Allergi.

Migrän.

Förkylning med dunderont i halsen.

 

Sov i 32 timmar!

 

Okej, jag var vaken ett par gànger, iallafall när Papi kom upp med en hungrig Lily, men sen sov jag bara vidare.

 

Snacka om slöseri med dyrbar tid!

Mamma hade massor inplanerat för dessa timmar, bland annat träffa fina girls pà semester fràn Sverige! Och rea-shopping! Och packning!

 

Mamma hann packa iallafall.

 

Sà vi hann med flyget.

 

Mot Sverige!


Kommentarer
Postat av: Emma

Är ni här ??????????????

2009-07-10 @ 07:37:52
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0