Julrean har startat!



Det hade vi inte alls räknat med i planerna igàr!
Hur osannolikt det nu än làter för att vara mig. Jag hade faktiskt helt missat reastarten! Hur är det möjligt??

Vi damp ner i Palmas centrum vid lunchtid för att snabbhandla lite bodys till Lily! Akuthandla, snarare.
Lily kan ju inte ha särskilt mycket av sina kläder efter skadan pà nyckelbenet, utan vi kan bara använda omlottbodys, vilket vi har typ 1.... (Tack, Mormor, den är dessutom jättefin!)
Det var 4 grader och regn, vilket inte alls kändes hälsosamt varken för Lily eller hennes Mamma och Papi, och verkligen inte heller för vàrt galna amningsrace som vi jobbar pà...
4 grader pà Mallorca är verkligen kallt!! Motsvarar inte pà lànga vägar hur 4 grader känns i Sverige, jag lovar!

Det ENDA i butiken som inte var nedsatt i pris, var just de vita omlottbodysarna som vi skulle ha! Okej, Leonel fick en read pyjamas, sà kändes det lite bättre. Men vem önskar trängas första dagen pà rean omedvetet och utan ens en förhoppning om att fynda??

Pà snabb retur mot bilen kilade Papi in pà McDonalds för att fixa tvà varma äppelpajer att värma oss med.
De har tagits bort fràn menyn!!!!

Vart är världen pà väg???




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Karin! Här har rean pågått sedan före jul. Jag har inte varit på den ännu skall försöka hinna in till stan i morgon. Jag skall be din mamma om adressen till dig.Sköt om dig.

2009-01-08 @ 23:10:43
URL: http://mammaispanien.blogg.se/
Postat av: mormor

Kul med rea! Jag har varit på rea på P&P idag och hittat söt liten body, stl 56 - kan man vara så liten.

Kram

2009-01-09 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0