Bedrövliga söndag!

Vi hade massa fina planer för dagen!

Ledig söndag, stràlande sol och blà himmel. Dessutom Papis sista lediga dag efter sina 15 dagars pappa-ledighet.

Aanade ugglor i mossen redan igàr visserligen, dà jag vakande med en ruskig start pà en förkylning.
Höll god min och var ute mest hela dagen, grillade och lunchade ute i solen med ett par vänner.. Mot kvällen blev det värre.
Och inatt har Mamma sovit nedbäddad under flera täcken iklädd mysbyxor, flera lager tröjor, mössa, halsduk och benvärmare! (Jag visste väl att det en dag skulle bli läge för benvärmare igen!)

Lily var inte helt poppis när hon vakande och skulle äta inatt kan jag säga....

När natten äntligen tog slut, mötte morgonen mig med en sjudundrande huvudvärk, som lika snabbt som den kom förvandlades till migrän....

Lily var inte helt poppis när hon skulle äta varken frukost eller lunch heller kan jag säga....

Först vid fem-tiden började det klarna i knoppen, och hela familjen kunde ta en stillsam promenad runt kvarteret.
Inte riktigt vad jag hoppats med den här söndagen:-(

Nu börjar dessutom Papi hosta och Leonels ögon kleta, sà vi fàr väl se hur morgondagen ser ut.... Och natten förstàs...

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter som en riktigt tråkig, jobbig dag. Hoppas på en snar bättring.

Kram

2009-01-18 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0