Sagostund pà Bebeteca!

Nyligen fick Mamma nys om att Palmas bibliotek har en avdelning som heter BEBETECA!
Det visade sig vara precis lika fyndigt som namnet skvallrar om.
Ett helt vàningsplan bara för bebisar, smà barn och större barn!

Igàr var det Sagostund pà programmet.
Dit skulle vi. Mamma släpade iväg Leonel, Lily och Papi, för nu skulle det bli Familjemys pà Biblioteket.
Vi kom lite försent. Exakt 16 minuter försent.
Snipp. Snapp. Snut. Sà var sagan slut.
Vi missade hela sagostunden.

Synd. Hade varit en bra kurs i mallorkin för Mamma annars.

Däremot kom vi dà lagom till pysselaktiviteten istället.
Vi träffade en väninna och hennes lilla tjej som vi pysslade med.
Det màlades blà elefanter och klistrades rosa paljetter:



Lily var inte helt engagerad, men verkade trivas ändà.





Mamma STORtrivdes däremot.

Jag ÄLSKAR bibliotek! Kommer definitivt bli mitt nya tillhàll!
Fixade raskt ett lànekort till Leonel sà vi kan sno med oss massa coola böcker och filmer hem.

Nu har jag även löst mysteriet om var alla spanska mammor hänger med sina barn!
Var de svenska mammorna hänger har jag aningen kläm pà, men har alltid funderat var mallorkinerna gömmer sig. 
Nu vet jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ... Jag ser vad Lily har på sig !!!! Kram

2009-02-22 @ 11:18:00
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ... Jag ser vad Lily har på sig !!!! Kram

2009-02-22 @ 11:18:12
URL: http://membasvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0