MAAAAT!

Gräsligt hungrig. Jag är gräsligt hungrig hela tiden.
Kan inte sluta förundras över vilken hunger den här amningen ger....

Igàr träffade jag en väninna och hennes dotter för en skön promenad i solen. Vi hamnade sà smàningom, inte helt oväntat, pà ett fik. Tänkte beställa en Milkshake. Men när servitören kom slank det ur mig att jag skulle ha kyckling- och mangosallad istället. Det var väl lunchdags, kändes det som.
Efter att salladsberget försvunnit och jag slickat rent tallriken började jag fundera pà efterrätt. Dà kläcker väninnans dotter att -Oj, vad mycket sallad jag ätit! Dà vàgade jag ju inte beställa nàgon efterrätt....

Efter promenaden tillbaka hann jag förbi hemmet för att hämta lite mellanmàl till Leonel innan vi stack till lekparken för att leka av oss med ett par andra mammor och deras coola döttrar. Dà ser jag att i köket stàr tallriken kvar fràn min lunch!

Jag hade alltsà redan ätit lunch INNAN jag stack iväg för att luncha med väninnan!!!!! Och glömt det!!!!!!

Tro inte att det fyllde kvoten för resten av dagen....
Pà kvällen kom sà Papis polare och fixade middag till oss; P´amb´oli, Kalkonsallad och Kyckling.

Tror Lily màste börja utöka sina portioner rejält om detta pà nàgot vis ska kuna rättfärdigas.....

Kommentarer
Postat av: Morfar

Ojdå, hur ska det här bli när ni kommer på vintersemester.... Man bävar....

2009-02-27 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0