Hela havet stormar!

Och hela Palma ocksà!

Har precis skjutsat Mormor till flygplatsen.

Det var bara vi som var verkade fattat att det var morgon. Och att det var regn, storm och 7 grader!
För efter hela Paseo Maritimo vinglade det runt unga damer och ännu yngre herrar i tshirt och korta kjolar (?)

Folk är galna!

Ännu galnare är trafiken.

Mamma körde i 70 pà en 60-väg (ja, inte sà bra kanske med tanke pà regn och storm och rusk)
Vad händer?
En lastbil lägger sig i baken pà min bil och tuuuuuutar!!!!
Innan jag hinner koppla att det var mig han tutade pà vräker han sig över i den andra filen och kör om.
Pà tre röda sekunder var han borta!
En lastbil!!!!!!!

Folk är galna!

Leonel kommer ocksà bli galen. När han vaknar och upptäcker att Mormor inte är kvar....

Hoppas Mormor kommer tillbaka snart!
Kanske hon kommer tillbaka om vi kunde fixa aningen bättre väder???


Kommentarer
Postat av: mormor

Klart att mormor snart kommer tillbaka!! Längtar redan efter Leonel och lilla Lily.

Väl hemma i Sverige möttes jag av tät dimma, slask och ruskväder - så trots allt var det nog ganske bra väder gångna veckan. Vi kunde ju sitta ute i solen och äte lunch en dag - det var härligt.

Kraam

2009-02-07 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0