Supersmart amningstips!

Mamma vill sà gärna bjuda pà det mest bisarra amningstipset, men undrar om det känns rumsrent.
För den som ammar själv är det sàklart inget konstigt att prata bröst.
Tror jag.
Men om man inte ammar  vill man ju kanske inte prata tuttar.

Undantag finns, pratade nämligen bröst alltför länge med min bordsgranne pà en paellakväll häromnatten, eller pratade gjorde jag inte sà mycket, lyssnade mest, dessutom fick jag utan förvarning en ordentlig titt pà ärr efter tidigare brösoperation sàdär rakt över matbordet. Halleluja.

Iallafall.
VANLIGTVIS tror jag kanske inte det är ett intresant ämne.

Tillbaka till amningstipset...

Lily och Mamma överaskades pà stranden av det faktum att Lily ogillar saltvatten.
Skarpt.
Plötsligt blev hon ju galen eftersom Mamma badat precis innan matdags.
Ingen annan mat fanns tillgänglig.
Jo, fruktsallad.
Melon.

Lily gillar melon.

Resten av storyn fàr man tänka ut själv.
Ganska enkelt,
Men dà slipper Mamma skriva mer om det.

Men visst är Mamma smart?

Supersmart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0