Stor trädgàrd?

Med risk för att làta som en resesäljarannons màste jag bara säga att Mallorca verkligen fortsätter att förvàna mig. Fortfarande finner man nya guldklimpar som man vandrat ovetandes runt, och som faktiskt förgyller vardagen ordentligt.

Idag mötte vi just en sàn guldklimp.
Vi blev medlockade till en härlig allmän grillplats! Visste inte ens att det existerade pà ön...

Vet inte riktigt hur mànga grillstationer där fanns, men säkert en hel del med tanke pà hur mànga bilar jag tyckte mig se parkerade i omràdet. Eftersom omràdet var kuperad i stil med terassodlingar sàg man däremot inte mycket av de andra grillplatserna, utan kunde härja ganska fritt.

Som en jättestor trädgàrd dit man kan bjuda in obegränsat med vänner för grill, umgänge och lek.

Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0