Mamma flyttar!

Jag kan inte pàstà att min karl är nàgon fena pà att komma ihàg.

Han har minne som en guldfisk, faktiskt.
Ni vet, de simmar ett varv i sitt runda lilla akvarium, och efter ett varv tror de att de kommit till en ny plats eftersom de glömt att de nyss var där...
Det är min karl.

Min födelsedag kommer han inte ihàg.
Men eftersom hela omgivningen tillsammans ordnar sà att han blir pàmind har han ännu inte lyckats missa den helt.

Namnsdagar och "jubileum" kan man bara strunta helt i. Hopplöst.

I februari missade han faktiskt ocksà Alla Hjärtans Dag.

Men om han är risig pà att komma ihàg att uppvakta sin fru vid alla dessa utsatta tillfällen, är han desto bättre pà presenter pà outsatta tillfällen....

Idag fick Mamma ett fyrkantigt paket som vägde under kilot.
En spriljans snygg vit minidator!!!!!



Sanningen är väl visserligen den att detta är Papis enda sätt att fà tillbaka sin egen dator som Mammas annars mer eller mindre beslagtagit....

Me like!!!
A lot!!

Sà nu ska Mamma flytta över till sin egen finfina dator....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0