Big is beautyful!

Ingen kan nog gissa hur mànga gànger jag skrev om den rubriken.
För hur stavas egentligen vacker pà engelska? Illa, illa är det med Mammas engelskakunskaper tydligen.
Men att det var sà illa det trodde jag nog inte.
Är det rätt nu dà?
b e a u t y f u l ????

Well, well...

En dos engelska har vi alla fàtt idag. Typ.
Om vi lekte spansk familj igàr med paella och sangria, kan man lugnt säga att vi idag lekt amerikansk familj.

Jättehamburgare, jättesupernachos, megaläsk och gigantisk cheececake.



Palma har fàtt ett eget Hard Rock Café i àr! Vàrens bästa nyhet!
God mat, bra service och cool musik!



Vi pratade faktiskt om att göra en utflykt idag, sista lediga pàskdagen.
Pratade.
Efter att mötts av grà himmel imorse blev det en timmes energikrävande lek pà en indoor-lekpark och Hard Rock Café med fina vänner istället. Efter att ätit BIG meny tog vi en extremt kort promenad i eftermiddagssolen, sedan hamnade vi med kaffe pà en uteservering....
Kan man kalla det utflykt, tro?
Tveksamt.

Nej. Imorgon fàr det bli andra bullar.
Först pà schemat skrivs nu genast in en rask làngpromenad!
Annars blir snart Mamma en riktigt Big-Mami....

Kommentarer
Postat av: syster

Beautiful! Jag skriver ocksa ALLTID fel pa det!

2009-04-14 @ 03:58:59
Postat av: mormor

Häftigt ställe - dit vill jag också gå.

2009-04-14 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0