Ägg!

När min bästis och Leonels Bonus-Madrina var pà besök la hon ner en del energi pà att lära Leonel säga Jag Älskar Dig till sin Mamma.
Helt nya ord för min lilla kille, dà Mamma inte är sà duktig pà att strö dessa tre fina ord runt sig. Iallafall inte i den ordningsföljden.

Jag älskar dig!
sa Bonus-Madrinan i Leonels öra gàng pà gàng pà gàng.
Säg det nu till Mamma, Jag älskar dig!

Leonel vänder sig mot sin Mamma och svarar:

Ägg!

Hallà, vaddà ägg?????

Vi försöker igen.

Resultatet blir detsamma: Ägg!

Ägg, ägg, ägg, ägg, ägg!


Kommentarer
Postat av: Bonus-Madrina

Ha ha, låt oss öva lite till så sitter det snart ;-)

Jag lovar!!!

Puss puss

2009-04-27 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0