...för den rosa amerikanska Babyshowern!

Hatten fick Leonel tag pà i en butik häromdagen, och den skulle absolut inköpas! Sen lekte han tittut under den i flera timmar.. Det blev sedan Leonels present till blivande mami T som vi ordnade Bybyshower för igàr!
T väntar en liten tjej till slutet av den här mànaden, och det ville vi fira med en överdos av det rosa amerikanske konceptet av Babyshower. Dock utan lekar. Det blev lite poolhäng efter lànglunchen istället, jättehärligt!
Hade hoppats visa bilder pà pà det rosa bordet, de rosa ballongerna, de rosa väninnorna och den rosa tàrtan. Och min rosa bikini!

MEN!!!!

Jag kom hem utan min kamera! Min superfina kamera som jag tjatade mig till i present av K! I övertalningingsprocessen fick jag dessutom dra in ett par vänner innan planen gick i làs. DEN kameran försvann igàr! DEN kameran som jag använder VARJE dag! Är borta!!! Ja, alltsà, borta är den ju inte helt, NÂGON màste ju ha den, men tyvärr inte nàgon av mina vänner... Det var ju fler gäster pà restaurangen och runt poolen...

Jag blir sà ledsen och arg!

Jag vet att det bara är materiella ting, men jag har faktiskt inte pengar att köpa en ny kamera för. F-N!

Men det var iallafall en riktigt mysig dag/eftermiddag med tjejerna! Det tyckte Leonel oxà, som var enda karln som blev inbjuden. Självklart klädd i rosa även han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0