Kortaste arbetsdagen....

Idag blev verkligen ingenting som jag hade tänkt mig!

Efter en timme pà jobbet började jag mà sà konstigt igen. Som i söndags. Sen blev jag sà yr.
Om jag varit hemma hade jag bara lagt mig ner, och hade jag jobbat nàgon annanstans hade jag bara tagit en taxi hem. Men nu är jag ju pà en arbetsplats där det kryllar av sjuksköterskor och läkare, sà innan jag hunnit protestera satt jag i en rullstol pà väg till akuten. Där hamnade jag i en säng och man kollade blodtrycket och syret i blodet,och sen togs blodprover. Där làg jag sedan kvar en timme med syreslinga för att komma fràn yrseln, tills kära Papi fick komma och hämta mig. Dramatiskt värre.

Fick rekommendationer att kanske dra ner lite pà tempot. Förutom att fortsätta med järntillskott förstàs.

Väl hemma sov jag nästan fem timmar i soffan.... Sover inte särskilt bra pà nätterna den sista tiden, kanske hade en del sömn att ta igen oxà...

Sà idag blev det inte mycket gjort. Och Svenska Barntimmarna fàr vi hoppa över i eftermiddag, Leonel skulle härja runt lite med sina halvsvenska polare, men han fàr härja med Web istället.

Kanske tar en promenad, lite frisk luft skulle nog vara fint...

Kommentarer
Postat av: mormor Anngerd

Detta låter inte bra. Du skall nog ta det lite

lugnt. Flera sådan dagar då man bara är och inte

har så mycket inplanerat.

Var rädd om dig!

Kram

2008-10-21 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0