Utvilade!



Efter jobbet igår kom vi aldrig hem! Kändes det som!

Leonel och Papi hämtade mig direkt efter jobbet, och vi körde ner till stranden och åt sen lunch i solen med ett par vänner! Underbart med höstsol, kyligt i luften men skön sol i ansiktet. NU börjar jag gilla Mallorca igen!

Alldeles för mätta och väldigt belåtna mötte vi upp med ett par tuffa tjejer mellan 5 och 9 år (och deras föräldrar) som var snälla och lät honom provcykla deras coola hojar.
En cykel kommer definitivt bli årets julklapp!.......

Väl hemma sov redan Leonel, så han missade middagen. Själv dök jag också i säng, och missade middagen även jag.
Efter en riktig sjusovarnatt var det riktigt skönt att kliva ur sängen och äta en bamse-frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0