Leonel drive-thruuuuu

Igàr var det söndag! Söndagar är härliga!

Dessvärre vaknade jag upp efter en ganska sömnlös natt, och dessutom med en inte sà härlig förkylning!
Sà det blev sen frukost, och sen lite pyssel och fix hemma... Hade hoppats pà att komma iväg pà nàgon utflykt, men jag fann inte energi till det. Kanske lika bra det, fick ju ett par hàl borrade i väggen av min Handyman istället:-)

Mot eftermiddagen träffade vi ett gäng vänner för sen lunch ute pà landet, sà vi kom ut ur huset iallafall! Tack för det!

Dessutom lyckades vi "dubbelboka" oss, sà innan vi kom till efterrätten fick vi rusa vidare, vi hade bokat in oss pà att hänga med ett par andra vänner pà bio. Tror inte vi har varit pà bio tillsammans sedan vi väntade Leonel!
Väl i bilen med gasen i botten ringde E och undrade om vi kunde hinna till bion som började en kvart tidigare än beräknat!! Visst, sa min kära karl, och dundrade vidare pà motorvägen medans jag à Leonel höll hàrt i bältet.
Farmor skulle leka med Leonel medans vi var pà bio, sà vi ringde henne och bad henne komma ner till gatan och möta upp oss för att spara lite tid. Det blev verkligen en "Drive-Thru" precis som pà Mc Donalds, men istället för att fà en hamburgare genom en neddragen ruta, skickades en Leonel ut genom rutan till Farmors famn, och vi körde vidare.

Vi hann precis i tid till bion.

Vi sàg Bond-filmen, och jag kan väl konstatera att grabbarna tyckte den var grymt bra, medans vi Ladies saknade en story och lite konversation...
Men, men, alltid mysigt att gà pà bio! Insàg att jag saknat det, sà ska nog passa pà att se fler filmer innan Mini kommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0