Hela havet stormar!



Igår var det verkligen höststorm igen! Visserligen var jag gömd på jobbet halva dagen, men kunde se genom fönstret hur det ena stunden var sol och blå himmel, för att i nästa stund regna så kraftigt att man knappt såg en meter framför sig!

På kvällen åkte vi ut till hamnen för att se att allt stod rätt till med båten, som vi ännu inte tagit upp för vintern... 
Efter förra stormen flyttade vi den till en plats längre in och där har den legat trygg, och gjorde det fortfarande igår.
Mysigt med storm ändå! Jag fick världens längsta kram av Leonel. Han höll sig krampaktigt i mig, kind mot kind, hela tiden vi var i hamnen. Mysigt med storm:-)

På kvällen var vi bjudna på middag hemma hos min väninna J och Leonels superkompis L.
Där var det också storm, men den var helt och hållet provocerad av två riktiga busfrön som höll låda heeela kvällen!


Väl hemma kändes det som en otrolig lättnad att tänka att det var en helgdag kvar av helgen, även måndagen är röd dag i Palma! Jag jobbar visserl

Kommentarer
Postat av: mormor

Storm ute - storm inne.

Tryggt och skönt att ha mamma att hålla sig i när det stormar.

Härliga små busfrön.

2008-11-05 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0