Första semesterdagen....

....börjar VÄLDIGT tidigt... Lite väl tidigt. Alldeles absolut galet tidigt!

Klockan ä 04.45 och jag har kämpat snart en timme i sängen, men fick till slut ge upp. Sà nu sitter jag nere i köket à surfar lite istället, och kollar gamla foton..
Tidigare har jag kunnat skylla mina dàliga nätter pà grannens bebis kolik, men till och med han sover visst inatt.
Det är bara att inse att Mini, precis som Leonel, kanske kommer spöka bort min goda sömn de sista veckorna. Nu minns jag att jag satt uppe en hel del nätter när jag väntade Leonel ocksà.. Tänk att man faktiskt glömmer sàna saker ett tag...

Lite stressande att tänka att det säkert blir "hela havet stormar" imorgon med Leonel och Kusin Molly i huset, och att man antagligen kommer vara redo för sängen strax innan frukost!!!

Well,well, ta det med ro Fru Palou...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0