Mobilen ringde precis...

..det var min gynekolog och därmed förlossningsläkare!
Trodde det var jag som skulle ringa honom, och inte tvärtom.

Jag undrade hoppfullt om han ringde för att berätta att det var dags. Han missförstod förstàs mitt skämt och blev jätteglad att det var dags, för han hade bra med tid ikväll!

Dessvärre är det inte alls dags. Sà han fàr ledigt ikväll verkar det som.

Nej, han ringde för att berätta att vi màste boka om min tid hos honom imorgon, han màste visst operera nàgon, sà vi fàr komma in innan arbetstid...

Sà klockan 8 imorgon bitti ska vi se hur vilda Mini har det.
Antagligen visar hon väl upp en av alla volter hon övat sà flitigt pà.

Själv fortsätter jag kvällen som jag började dagen:


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra - fortsätt vila, krafterna behövs!

Kram

2008-12-29 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0