Drömförlossning!

Inatt föddes Mini!

Det var en sàn där fantastisk förlossning som jag inte trodde existerade, men som faktiskt en handfull mammor berättat för mig att de upplevt. Det var nàgot helt annat än min första upplevelse!....

Trodde faktiskt det var tekniskt omöjligt att själv ta emot bebisen när hon föds, men nu vet jag att det faktiskt gàr, och det är verkligen häftigt! Precis som min granne berättade för nàgot àr sedan.

Och att det är mycket lättare andra gàngen är verkligen sant! Iallafall var det mycket lättare för mig den här gàngen!

Sà jag har bara positivt att säga!

Tills jag vaknade. I min säng. Efter att blivit attackerad av giraff som knölades in i mitt ansikte. Tittade upp, och där satt en liten Leonel och smilade: Mamma!!!!
Var kom han ifràn? Han sover ju aldrig i vàr säng? Och var tog Mini vägen?

Det gav hon snabbt svar pà iallafall, en rak högerspark blev hennes sätt att säga Godmorgon. Fràn insidan dock.
Sà det där med drömförlossning var dessvärre en dröm. Än sà länge iallafall.

Jaja...

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag fick nästan en "chock" när jag läste rubrikerna.

Varför hade jag inget fått veta ... !

Kram

2008-12-10 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0